Tammitiellä Uudessakaupungissa sammutettiin maanantain vastaisena yönä 22. syyskuuta syttynyttä rakennuspaloa. Rakennuspaloon havahduttiin hieman ennen kello kolmea, Hätäkeskus vastaanotti siitä hätäilmoituksen kello 02.55.
Varsinais-Suomen pelastuslaitoksen päivystävä palomestari kertoo, että porrashuoneessa oli syttynyt pieni tulipalon alku.
– Asukas onnistui sammuttamaan palonalun ja pelastuslaitoksen tehtävänä oli varmistaa tilanne sekä tuulettaa tilat, palomestari jatkaa.
Palon syttymissyy ei ole tiedossa.
Pelastuslaitos hälytettiin tehtävälle keskisuuren rakennuspalon vasteella, sille sai hälytyksen enimmillään kahdeksan pelastusyksikköä Varsinais-Suomen pelastuslaitokselta.