Autoilija törmäsi autoon ja poistui paikalta Oulussa – törmäsi melkein kahteen jalankulkijaan

Poliisi tavoitti kuljettajan hetkeä myöhemmin tekopaikan lähistöltä. Hän puhalsi alkometriin törkeän rattijuopumuksen rajan ylittävän lukeman.





Henkilöauto törmäsi toisen auton kylkeen Revonkujalla Oulussa maanantaina 24. helmikuuta hieman ennen iltayhdeksää. Poliisin Oulun johtokeskuksesta kerrotaan, että ilmoituksen mukaan päihtynyt kuljettaja oli poistunut autollaan tapahtumapaikalta.

– Poistuessaan hän oli melkein törmännyt kahteen lähistöllä kävelleeseen jalankulkijaan. Poliisi tavoitti kuljettajan hetkeä myöhemmin tekopaikan lähistöltä. Hän puhalsi alkometriin törkeän rattijuopumuksen rajan ylittävän lukeman, poliisi kommentoi.

Lue myös:  Kerrostalossa paloi Oulussa - Poliisi epäilee tällä hetkellä tuhotyötä

Koska puhalluskokeen tulos ylitti törken rattijuopumuksen rajan, oli puhalluskokeen tulos vähintään 1,20 promillea.

Kuljettajaa epäillään tässä vaiheessa törkeästä rattijuopumuksesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Hänet tuotiin poliisipartion toimesta kiinniotettuna poliisin tiloihin ja määrättiin väliaikaiseen ajokieltoon.

Kaupalliset yhteistyöt



Tuoreimmat uutiset