Henkilöauto ajautui risteyksessä tieltä ja suistui kyljelleen ojaan Kuopiossa Säyneisten tuntumassa Kissakoskentiellä keskiviikkona 20. toukokuuta iltakuuden jälkeen.
Päivystävä palomestari Risto Taskinen Pohjois-Savon pelastuslaitokselta kertoo, että autossa oli kuljettajan lisäksi yksi matkustaja.
– Pelastuslaitos avasi ajoneuvon katon potilaiden irroittamista varten. Molemmat potilaat kuljetettiin tarkastettavaksi ensihoidon toimesta, Taskinen jatkaa.
Ulosajoon johtaneet syyt eivät ole tiedossa.
Hätäkeskus vastaanotti hätäilmoituksen onnettomuudesta kello 18.07. Pelastuslaitos hälytettiin tehtävälle keskisuuren tieliikenneonnettomuuden vasteella, sille sai hälytyksen seitsemän pelastusyksikköä.
