Ihminen joutui veden varaan pudottuaan veneestä Naantalissa

Pelastuslaitos hälytettiin tehtävälle ihmisen vesipelastustehtävän vasteella, sille sai hälytyksen seitsemän pelastusyksikköä, joista yksi Satakunnan pelastuslaitokselta ja loput Varsinais-Suomen pelastuslaitokselta.





Poliisi, pelastuslaitos sekä Merivartiosto hälytettiin pelastamaan ihmistä vedestä Rymättyläntien tuntumaan Naantaliin Särkänsalmen alueelle keskiviikkona 3. kesäkuuta keskipäivällä hieman ennen puoltapäivää.

Länsi-Suomen Merivartiostosta kerrotaan, että yksi ihminen oli pudonnut veneestä veteen. Hänet oli saatu sivullisten toimesta pois vedestä ja rannalle.

– Veneeseen oli jäänyt täysi-ikäinen henkilö, joka ei saaut yksin venettä rantaan, Merivartiosto jatkaa.

Lue myös:  Pyöräkuormaaja syttyi palamaan suuren rehusiilon päällä maitotilalla Somerolla - Neljä työntekijää ohjattiin ensihoidon tarkastukseen

Hätäkeskus vastaanotti hätäilmoituksen ihmisen pelastamisesta kello 11.48. Pelastuslaitos hälytettiin tehtävälle ihmisen vesipelastustehtävän vasteella, sille sai hälytyksen seitsemän pelastusyksikköä, joista yksi Satakunnan pelastuslaitokselta ja loput Varsinais-Suomen pelastuslaitokselta.

Kaupalliset yhteistyöt



Tuoreimmat uutiset