Kaksi naista yritti anastaa tuotteita Oulun keskustassa sijaitsevassa tavaratalossa

Naiset olivat rikkoneet pakkauksia ja irroittaneet tuotteista hälyttimiä.





Poliisin partio sai torstaina 13. helmikuuta aamupäivällä tehtävän Oulun keskustassa sijaitsevaan tavarataloon. Poliisin Oulun johtokeskuksesta kerrotaan, että kaksi naista oli yrittänyt anastaa tuotteita.

– Naiset olivat rikkoneet pakkauksia ja irroittaneet tuotteista hälyttimiä. Tavaratalon vartijat olivat keskeyttäneet kaksikon toimet, poliisi kommentoi.

Naiset otettiin kiinni poliisin toimesta ja heitä kumpaakin epäillään varkauden yrityksestä.

Lue myös:  Sivullinen käräytti vahvassa humalassa olleen autoilijan Oulussa

Kaupalliset yhteistyöt



Tuoreimmat uutiset