Kaksi nuorta olivat Simpsiön näkötornissa Lapualla – Joku soitti palokunnan paikalle

Pelastuslaitos hälytettiin tehtävälle ihmisen korkealtapelastamisen vasteella, sille sai hälytyksen kolme pelastusyksikköä Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitokselta.





Pelastuslaitos hälytettiin pelastamaan ihmisiä Lapuan Simpsiölle tiistaina 2. kesäkuuta hieman ennen kello yhtä alkuiltapäivästä.

Päivystävä palomestari Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitokselta kertoo, ettei kohteessa ollut pelastettavaa, sillä kaksi nuorta olivat olleet Simpsiön näkötornissa.

– Pelastuslaitos tarkasti kaikki alueen radio- ja TV-mastot, palomestari jatkaa.

Hätäkeskus vastaanotti hätäilmoituksen ihmisen pelastamisesta kello 12.56. Pelastuslaitos hälytettiin tehtävälle ihmisen korkealtapelastamisen vasteella, sille sai hälytyksen kolme pelastusyksikköä Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitokselta.

Lue myös:  Ylistarossa kadonnut 62-vuotias nainen on löydetty menehtyneenä Kurikasta

Kaupalliset yhteistyöt



Tuoreimmat uutiset