Poliisi tutkii Kemissä tapahtuneita ilkivallantekoja. Lapin poliisilaitokselta kerrotaan, että Kemissä tehtiin perjantaina 15. toukokuuta ilkivaltaa sekä päiväsaikaan, että illalla.
– Päiväsaikaan oli rikottu ikkuna keskustan alueella olevan rivitalon kahdesta asunnosta. Illalla poliisi vastaanotti ilmoituksen, jonka mukaan nuorisoporukka särkee ikkunoita keskustassa Rovankadulla. Paikalle mennyt partio todensi ilmoituksen ja löysi lähistöltä yhden tekijäksi epäillyn nuoren miehen, poliisi kommentoi.
Kumpaakin asiaa tutkitaan tällä hetkellä Lapin poliisissa vahingontekona.
