Linja-autossa syttyi pieni tulipalon alku Hämeenlinnanväylällä Helsingissä, Kuninkaantammen kohdalla keskiviikkona 10. syyskuuta hieman ennen aamuyhdeksää. Hätäkeskus vastaanotti hätäilmoituksen liikennevälinepalosta kello 08.57.
Helsingin pelastuslaitokselta kerrotaan, että palo saatiin sammumaan alkusammutuksella. Pelastuslaitoksen mukaan kuljettaja oli linja-autossa yksin.
Tilanteesta aiheutui lievää liikennehaittaa noin puoli kymmeneen saakka.
Palon syttymissyy ei ole tiedossa, siitä ei aiheutunut henkilövahinkoja.
Pelastuslaitos hälytettiin tehtävälle keskisuuren liikennevälinepalon vasteella, sille sai hälytyksen enimmillään kuusi pelastusyksikköä, joista viisi Helsingistä ja yksi Keski-Uudeltamaalta.