Mies löi kahta vastaantulijaa nyrkillä kasvoihin Mannerheiminpuistossa Oulussa

Mies otettiin kiinni paikalle tulleen poliisipartion toimesta lähistöltä. Häntä epäillään kahdesta pahoinpitelystä.





Oulun poliisi tutkii Oulussa Mannerheiminpuistossa tapahtunutta kahta väkivallantekoa. Poliisin pohjoisesta johtokeskuksesta ei kerrota tekojen tarkkaa aikaa, mutta ne ovat tapahtuneet tiistaiaamun 2. kesäkuuta ja keskiviikkoaamuyön 3. kesäkuuta välisenä aikana.

Poliisin mukaan mies kävi tuntemattomien vastaantulijoiden kimppuun ja ehti lyödä kahta henkilöä nyrkillä kasvoihin. 

– Mies otettiin kiinni paikalle tulleen poliisipartion toimesta lähistöltä. Häntä epäillään kahdesta pahoinpitelystä. Osallisten saamat vammat olivat lieviä, poliisi kommentoi.

Lue myös:  Mies oli skootterilla liikenteessä vahvassa humalassa Kajaanissa - Ajot päättyivät tieltä suistumiseen

Kaupalliset yhteistyöt



Tuoreimmat uutiset