Oulun poliisi tutkii Oulussa Mannerheiminpuistossa tapahtunutta kahta väkivallantekoa. Poliisin pohjoisesta johtokeskuksesta ei kerrota tekojen tarkkaa aikaa, mutta ne ovat tapahtuneet tiistaiaamun 2. kesäkuuta ja keskiviikkoaamuyön 3. kesäkuuta välisenä aikana.
Poliisin mukaan mies kävi tuntemattomien vastaantulijoiden kimppuun ja ehti lyödä kahta henkilöä nyrkillä kasvoihin.
– Mies otettiin kiinni paikalle tulleen poliisipartion toimesta lähistöltä. Häntä epäillään kahdesta pahoinpitelystä. Osallisten saamat vammat olivat lieviä, poliisi kommentoi.
