Keskuskadulla Seinäjoen keskustassa tehtiin hätäilmoitus rakennuspaloepäilyn vuoksi tiistaina 30. syyskuuta iltapäivällä, Hätäkeskus vastaanotti siitä hätäilmoituksen kello 15.35.
Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitokselta kerrotaan, että kohteessa oli valaisin kärähtänyt.
Tilanteesta ei aiheutunut henkilövahinkoja.
Pelastuslaitos hälytettiin tehtävälle keskisuuren rakennuspalon vasteella, sille sai hälytyksen enimmillään seitsemän pelastusyksikköä Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitokselta.